Klacht: Ben niet tevreden

op 13 december 2017 over Medium Amanda in de categorie Chat sites

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medium Amanda over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Medium Amanda in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Medium Amanda een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Medium Amanda

Heeft op 13 december 2017 om 13:06 geantwoord

Beste Marc,

Bedankt voor uw bericht. Kunt u misschien toelichten wat de reden is dat u niet tevreden bent. Uit uw verhaal kunnen we dit niet helemaal opmaken. U kunt dit mailen naar amanda@mediumamanda.nl. Zij zal u dan zelf antwoord geven en dieper op uw vragen ingaan.

Support Team Medium Amanda

Heeft op 15 december 2017 om 13:31 geantwoord

Ik stuur een mail door na hun en reageert niet dus ik ga al men cente terug vragen

Reactie van de melder van de klacht Marc 38

6 maanden geleden - Ja deze dame is blijkbaar een oplichter denk ik stuur mails na haar maar site is nooit berijkbaar

Bericht van Medium Amanda

6 maanden geleden - Beste Marc, In uw bericht geeft u aan dat u geen reactie ontvangt. Een reactie ontvangt u met 3 werkdagen. Het kan dus zijn dat u nog antwoord moet ontvangen. Met vriendelijke groet, Support Team Medium Amanda

Reactie van de melder van de klacht Marc 38

6 maanden geleden - 13 december een bericht dan zeggen ze binne 3 dagen komt er een oplossing ma niets

Alle klachten die gemeld zijn door Marc 38