Klacht: bemiddelingskosten

op 18 mei 2019 over Hulp-in-huis.nl in de categorie Schoonmaakbedrijven

hi ik heb mij ingeschreven voor een huishuidelijkehulp bij ikzoekeen huishoudelijkehulp.nl , sopje.nl
nu berekenen zij bemiddelingeskosten

dit staa bij sopje.nl
De juiste bemiddeling
Bij het zoeken van een huishoudelijke hulp, houden wij altijd rekening met de wensen die u hebt opgegeven. Tevens betaalt u alleen het eenmalige bemiddelingsbedrag als wij een daadwerkelijk hulp voor u gevonden hebt. Bemiddeling op maat dus, waarbij u nooit betaalt voor service die u niet hebt gekregen.

dit bij ikzoekeenhuishoudelijkehulp.nl
Het bemiddelingsbedrag
Om voor u een goede huishoudelijk hulp te kunnen vinden, gaan wij op zoek naar hulpen die aansluiten bij uw wensen en eisen. Zodra wij een match voor u hebben gevonden, ontvangt u de gegevens van de huishoudelijke hulp. Wij sturen u daarbij ook een factuur met daarop het bemiddelingsbedrag. Dit bedrag brengen wij in rekening voor het verrichte werk ten aanzien van de koppeling tussen u en een passende huishoudelijke hulp. De hoogte van het bemiddelingsbedrag is afhankelijk van het aantal uren dat de huishoudelijke hulp bij u gaat werken per week of maand.

Met de bemiddelingstool kunt u berekenen hoe hoog de eenmalige bemiddelingskosten zijn voor u.

nu heb ik emails ontvangen met factuur van beide hiervoor, waarvan ik 1 heb betaald aan sopje.nl
tot mij verbazing hebben zij dezelfde banknummer maar nu brengt ikzoekeenhuishoudelijkehulp.nl dus ook een rekening met wel dat zelfde banknummer maar voor geen match er heeft niemand contact met mij opgenomen steeds krijg ik wel doorgegeven match alleen de personen nemen steeds geen contact of komen niet opdagen.

ik ben best bereid een bemiddelingskosten te betalen wat ik dus al heb gedaan aan sopje.nl maar nog geen hulp heeft die dus mij komt helpen
maar heb dus wel al betaald hiervoor
en gaat dus niet ook aan de andere betalen terwijl zij dezelfde format hebben en hetzelfde banknummer

ik betaal niet meer daar ik al heb betaald voor nog geen daadwerkelijke actieve hulp bij mij

betaal alleen voor hulp die ook echt bij mij komt werken en niet voor alleen informatie van een persoon die ik niet gehoord of gezien hebt en niet komt werken

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hulp-in-huis.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hulp-in-huis.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wanda Civile