Klacht: Bemiddelingskosteb

op 13 juli 2016 over Nederwoon in de categorie Woningcorporaties

Ik word niet inhoudelijk te woord gestaan aan de telefoon. Ik heb een aangetekende brief gestuurd, om ten onrechte in rekening gebrachte bemiddelingskosten terug te vragen. Ze geven aan alle aangetekende brieven door te sturen aan hun juristen die kennelijk niet in hetzelfde gebouw verblijven. Wie het zijn en waar ik ze kan bereiken dat weet niemand bij Nederwoon. Kennelijk is het personeel dusdanig geinstrueerd dat je geen telefonisch contact erover kunt bewerkstelligen.

Ik ben tevreden zodra nederwoon erkend ten onrechte bij mij bemiddelingskosten in rekening heeft gebracht en ook de afrekening van stookkosten en servicekosten verstrekt.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nederwoon

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nederwoon nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Terugkrijgenbemiddelingskosten.nl

4 maanden geleden - Onze ervaring is dat Nederwoon nimmer betaalde bemiddelingskosten terugstort zonder dat er een rechter aan te pas is gekomen. Wij hebben meerdere malen bemiddelingskosten terug weten te krijgen via een rechtszaak. Momenteel hebben wij 10 zaken lopen tegen Nederwoon. Mocht je hulp nodig hebben, neem dan gerust een kijkje op onze website. Met vriendelijke groet, Yaël Hoogvliets Eigenaar Terugkrijgenbemiddelingskosten.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Factuurnummer 1480000639