Klacht: bemanning attracties

op 16 augustus 2016 over Wereldtuinen Mondo Verde in de categorie Cafés en Restaurants

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren in Mondo Verde geweest. Er stond 1 iemand voor het schip en de simulator. Deze medewerker moest dus de hele tijd op en neer rennen tussen 2 attracties.(als hij bij het schip was, was de simulator dus gesloten!)
Voor de mensen niet fijn en voor het personeel al helemaal niet!
Zeker niet in het hoogseizoen en in de vakantietijd.

De mensen betalen genoeg geld voor een kaartje en verwachten dus ook waar voor hun geld!
Ook al is er iemand ziek ofzo, ik neem aan dat zo’n groot park toch wel genoeg mensen in dienst heeft!

Gewenste Oplossing:

Voldoende personeel inzetten in hoogseizoen/vakantietijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wereldtuinen Mondo Verde

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wereldtuinen Mondo Verde nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door manonvanwiggen