Klacht: Beloven opleidingen op veel plekken

op 09 februari 2018 over Scheidegger Opleidingen in de categorie Opleiding

Ze beloven opleidingen op veel plekken, maar ik ga nu aan mijn TWEEDE module beginnen en moet al voor de DERDE keer mijn locatie veranderen. Dit omdat mijn voorkeurslocatie continu niet gestart word. Ik heb mijn eerste module al op een andere locatie moeten doen. Nu moet ik voor mn tweede module zelfs al twee keer een nieuwe locatie kiezen. Niks beloven als je het niet waar kunt maken.

Stoppen met locaties beloven die nooit starten. Laat mij gewoon de les volgen op mijn keuzelocatie.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scheidegger Opleidingen over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Scheidegger Opleidingen in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scheidegger Opleidingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scheidegger Opleidingen

Heeft op 15 februari 2018 om 10:21 geantwoord

Beste MRasenberg,

Hartelijk bedankt voor jouw feedback met betrekking tot de start van jouw voorkeurslocatie. We hebben jouw klacht in behandeling genomen en inmiddels heb je per e-mail een terugkoppeling ontvangen vanuit de afdeling Studieservice.

We verzorgen op diverse locaties door Nederland opleidingen en trainingen. Om de kwaliteit en interactie van onze opleidingen te waarborgen is het van belang dat er voldoende inschrijvingen zijn per opleidingsmodule en/of locatie. Helaas hebben we voor jouw opleidingsmodules met voorkeurslocatie Breda onvoldoende aanmeldingen ontvangen om klassikaal te kunnen starten.
We kunnen ons voorstellen dat dit vervelend is en kijken in deze situatie dan graag samen met jou naar een passend alternatief. Mochten we geen overeenstemming bereiken over het alternatief dan kunnen we met jouw goedkeuring eventueel ook modules doorschuiven.

We hebben de intentie om zoveel mogelijk locaties van start te laten gaan per opleiding en/of opleidingsmodule. Waarbij we de ervaring hebben dat Breda ook een locatie is die met regelmaat doorgaat.

Jouw persoonlijk ervaring nemen we mee ter optimalisering van onze dienstverlening. Heb je nog vragen of opmerkingen dan helpen we je graag telefonisch of per e-mail verder.

Scheidegger Opleidingen

Alle klachten die gemeld zijn door MRasenberg