Klacht: beloftes niet waargemaakt

op 13 april 2018 over Splendid club in de categorie Internetshops - Algemeen

Het aanbod wijkt af van wat we daadwerkelijk ontvingen. De boekjes waren duidelijk van minder waarde dan beloofd en ook wat leeftijd betreft, sloten ze niet aan aan de wensen van de kinderen.

Op social media veel klachten gelezen. o.a. dat opzeggen nagenoeg onmogelijk was of in ieder geval veel moeite kostte.

Ik wil melden dat ik direct per mail een reactie kreeg na mijn opzegging (ook per mail). Inhoud was correct en vriendelijk. Men is bekend met de klachten en doet er veel aan om er lering uit te trekken en de klanten tevreden te stellen.

Ik ben tevreden wanneer gemaakte afspraken nagekomen worden. Het verhaal was duidelijk mooier gemaakt om klanten te winnen. Wat mij betreft, was het vooral de inhoud van het pakket die tegenviel. De verdere afwikkeling was prima.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Splendid club

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Splendid club nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Splendid club in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door splendid