Klacht: belofte op mail dat mijn bestelling zeker zou geleverd zijn vóór 15/12/2017

op 22 december 2017 over Toemen Modelbouw in de categorie Modelbouw

Dji mavic pro platinum besteld na eerst de vraag te hebben gesteld of het mogelijk is deze ten laatste op 15/12 in ons bezit te hebben voor een event op 16/12. Via mail een bevestiging ontvangen dat dit geen probleem is indien ik onmiddellijk bestel en betaal, wat ook is gebeurd. Op 13/12 heb ik via mail nog eens de vraag gesteld of ik er mag op rekenen dat de bestelling tijdig zou geleverd worden, geen antwoordt. Telefonisch contact genomen op 14/12 en de belofte gekregen dat men dit zou bekijken en mij via mail zou informeren, 15/12 nog steeds geen levering en ook geen antwoordt ontvangen. Op 18/12 geen levering en niet kunnen gebruiken op het event, opnieuw een mail verstuurd met de vraag ons te informeren over de levering, geen antwoordt. Tussendoor nog twee maal gechat en toen ook de belofte van “wij gaan dit bekijken en sturen je vandaag nog info”… geen info ontvangen. Op 20/12 nogmaals gebeld en men zou nog de zelfde dag een mail sturen met info over de levering….. geen mail ontvangen.
Ik ben zeer teleurgesteld en begrijp niet waarom men de klanten niet informeert. ik overweeg de bestelling stop te zetten en mijn geld terug te vragen.

ik hoop alsnog de bestelling te ontvangen zodat ik deze kan cadeau doen aan mijn kleinzoon als kerstgeschenk maar ook hier heb ik mijn twijfels of ze dit kunnen waarmaken. Hoop doet leven

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Toemen Modelbouw

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Toemen Modelbouw nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mobiliopa