Klacht: Bellen

op 27 mei 2020 over Hulp-in-huis.nl in de categorie Schoonmaakbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb het bedrijf gevraagd om mij te bellen, nadat ik erachter ben gekomen dat ik blijkbaar geld aan hun moet betalen. Zij bellen mij wel, maar dan laten ze de telefoon 1 of 2 keer overgaan wat mij dus niet eens de tijd geeft om mijn telefoon op te kunnen nemen. Hierna kan ik ze niet meer terugbellen want dan krijg ik gelijk de voicemail. En dan krijg ik elke keer een mailtje waar in staat dat ze me hebben geprobeerd te bellen alsof ik degene ben die ze nooit opneemt…

Gewenste Oplossing:

ik zou graag willen dat ze mij gewoon bellen, of des noods een tijdstip aangeven via de mail zodat ik ze 100% kan opnemen. Daarnaast vind ik dat we in het telefoongesprek moeten praten over het bedrag wat openstaat en hoe dat opgelost gaat worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hulp-in-huis.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hulp-in-huis.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door K.bxmrr