Klacht: Belastingdienst medewerker is brutaal en beeindigd gesprek

op 09 oktober 2016 over Belastingdienst in de categorie

Mijn collega heeft vandaag gebeld met de belastingdienst i.v.m. een aanslag, zei kwam er niet helemaal uit dus ik nam het even waar, de betreffende belastingdienst medewerker begreep ons niet en ik vertelde dat we geen tijd hebben voor allerlei lange verhalen van fouten die door onze accountant zijn gemaakt, de belastingdienst lost het maar op, zei worden immers door ons betaald. Vrouwelijke collega van dhr. Kortjans hangt gewoon het gesprek, dit is gewoon niet acceptabel.
Belastingdienst maakt het inderdaad niet leuker maar ook niet makkelijker!!!

Simpel, door alles eenvoudiger te maken zodat we als ondernemer overzicht hebben en kunnen ingrijpen als een accountant dingen vergeet. Als wij als ondernemer verantwoordelijk zijn dan moeten ze ook de tools leveren, en hier is juist een groot gebrek bij de belastingdienst. Regel dit gewoon door ICT drastisch te vereenvoudigen en oude structuren op te ruimen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door roger@ropronics.com