Klacht: Belachelijke levertijd van 1 maand

Bij een Nederlands bedrijf verwacht je dat je pakketje binnen een aantal werkdagen binnen is, want anders kan je net zo goed zelf via china producten bestellen. Ik was bereid meer te betalen zodat ik mijn bestelling snel in huis Zou hebben. 7 april heb ik besteld en tot vandaag 2 mei nog steeds niks binnen. Ik vind dit van de zotte, gezien nummerschilderen ook toegeven het uit china te halen en precies dezelfde producten ook al Ali staan. Helemaal prima als zij het daar vandaan halen maar zorg dan dat het op voorraad is. Een vriendin had ook een dag later via dezelfde site een bestelling geplaatst en ervaart hetzelfde.

Als ik mijn geld terug krijg. Extra moeten betalen en vervolgens na 4 weken het nog niet binnen hebben is belachelijk.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nummersschilderen.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nummersschilderen.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nummersschilderen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nummersschilderen.nl

Heeft op 29 mei 2020 om 11:22 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door AlysonG