Klacht: Belachelijke eindafrekening stookkosten

op 04 augustus 2016 over Ista in de categorie Installatiebedrijven

Ik heb recentelijk een eindafrekening ontvangen voor het laatste semester van 2015. Kosten zijn een toeslag van 700 bovenop de 550 euro voorschot. Dit is dus ruim 100 euro per maand extra! Dit is onacceptabel!
Na telefonisch contact, krijg ik te horen dat er het sinds de aankoop alleen met schatting is gewerkt, en dat nu (na overstap naar de concurrent) wel de “echte” waardes zijn opgegeven.
De buisjes zijn weggehaald, dus ik kan zelf niets controleren

Graag zie ik een duidelijke berekening van de kosten, en de originelen van de meterstanden, waar deze op zijn gebaseerd.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ista over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ista in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ista een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ista

Heeft op 04 augustus 2016 om 11:14 geantwoord

Heeft op 04 augustus 2016 om 11:57 geantwoord

ik heb geen antwoord op mijn vraag gekregen. Ik heb gevraagd om de meterstanden en de berekening, maar wordt alleen verwezen op mijn \\\"eigen\\\" verantwoordelijkheid.
Nogmaals, uiteraard betaal ik graag voor wat ik heb verbruikt, maar de berekening is volkomen onduidelijk, niet volgens normale verwachting en niet controleerbaar.
Graag ontvang ik alsnog de berekening.

Bericht van Ista

5 maanden geleden - Geachte mevrouw, mijnheer Ying Wei Nio, Graag zou ik u willen vragen uw klacht direct te richten aan ons het email adres is klacht@istanederland.nl Hier kunnen we verdere inlichtingen geven en u van meer informatie voorzien. Met vriendelijke groet, ista Nederland b.v

Alle klachten die gemeld zijn door ying wei nio