Klacht: Belachelijk hoge kosten welke vooraf niet gemeld waren

op 29 januari 2014 over Willems Gerechtsdeurwaarders en Incasso in de categorie klachtmelden

in 2011 is Willems gerechtsdeurwaarder voor mij aan de slag gegaan voor het incasseren van een door de rechter toegewezen schuld van mijn ex partner aan mij.
eerst was via mijn advocaat aangegeven dat alle kosten hiervan voor mijn ex partner waren, echter heb ik toen de vraag gesteld of dit klopt.
Kreeg toen een antwoordt dat er ook wel iets aan mij doorberekend zal worden, heb toen gevraagd hoeveel dat was.
Hierop kreeg ik na meedere vragen geen duidelijk antwoord wel werden de algemene voorwaarde naar mij toegezonden van juli 2012 alleen waren zij het jaar daarvoor voor mij begonnen en hebben daar nooit op gewezen.
Het incasseren ging verder erg moeizaam omdat mijn partner er alles aan deed om haar beslag vrije voet omhoog te brengen en is daarmee zelfs juli 2013 in de schuldsanering gekomen!
Hierop kreeg ik een simpel bericht en afrekening van Willems gerechtsdeurwaarders.
In het overzicht zag ik dat er hoge kosten aan mij ex zijn doorberekend en deze werden gelijk in gehouden bij het loonbeslag hierdoor werd er dus gelijk al minder aan mij overgemaakt plus dat er ook nog eens 750€ ex btw aan mij werd doorberekend als afwikkelingskosten dit terwijl er nog maar ongeveer 20% van de schuld was teruggehaald!

De afwikkelingskosten werden al op voorhand heel slim achtergehouden en heb daar over al meerdere malen contact gezocht met Willems gerechtsdeurwaarder
Ik wil dus graag de 907,50€ terug gestort zien.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Willems Gerechtsdeurwaarders en Incasso

Alle klachten die gemeld zijn door onrecht68