Klacht: Beindiging lidmaatschap

op 06 juni 2014 over FNV in de categorie Vakbonden

Ik had een lidmaatschap lopen bij FNV Bondgenoten en dit telefonisch opgezegd. Volgens de telefoniste moest ik een email versturen met gegevens en de reden van opzegging en dan zou dit direct doorgevoerd worden. Dit is gelukkig ook gebeurd.

Enkele dagen later zie ik dat ik mijn contributie van de vorige maand retour heb gekregen. De beëindiging van het lidmaatschap is dus definitief.

Nu enkele weken later zie ik weer een afschrijving van de FNV aan contributie. Direct een email gestuurd met de vraag of het bedrag retour kan worden gestort aangezien ik geen lid meer ben, kreeg een onduidelijke email terug.

Weer een email gestuurd en ondertussen al op meerdere websites gelezen dat dit waarschijnlijk niets uit ging halen. Hierdoor dus direct contact opgenomen met de bank en de incasso’s laten blokkeren, ook heb ik het contributiebedrag teruggevorderd.

Afgelopen en daar mee basta, ik ben niet van het goede doel en ik betaal niet voor iets waar ik geen lid van ben!

Als FNV zijn excuses aanbied en mijn lidmaatschap als nog stop zet.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 01 juni 2016 om 09:06 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door klynduimpje