Klacht: beiindiging schuldhulpverlening

op 14 januari 2014 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Krijg een brief van intrum justitia waarin staat dat zij van mijn schuldhulpverlenende instantie de melding hebben gekregen dat de schuldhulpverlening is beiindigd en dat ik binnen 7 dagen 576 euro moet betalen. Als ik bel weet ze meteen al waar het over gaat als ik de soort brief beschrijf. Schijnt een foutje te zijn maar dit is niet de eerste keer dat ze met rot smoesjes proberen toch hun geld te innen. Als je niet slim genoeg bent trap je er in en betaal je of heb je er slapeloze nachten van. Naar mijn idee proberen ze je gewoon uit. Schandalig. De telefoniste was ontzettend aggressief aan de telefoon en wilde haar naam niet zeggen en ook niet verder met mij praten om ditt in de toekomst te voorkomen. Ze gooide de hoorn er op.

Pak ze aan over hun wangedrag. Verontschuldigingen zijn op z'n plaats in ieder geval.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 27 januari 2014 om 09:50 geantwoord

Op 27 januari 2014 per e-mail afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door frankvanRhee