Klacht: Behulpzaamheid personeel

Evm71 op 10 november 2017 over Big Bazar in de categorie Huishoudelijke winkels

Op 10 november hebben wij een bezoek gebracht aan uw vestiging in Sassenheim. Er stond in de winkel een aanbiedingsbak met daarbij het bord “bloembollen diverse soorte 2 voor 2,50”. (Foto beschikbaar op verzoek ). Bij het afrekenen werd echter een ander bedrag gerekend. Op aangeven hiervan werd ons gezegd dat zij dit (zelfs met de gemaakte foto ) niet zomaar kon geloven, zelfs naar de foto werd niet gekeken. Een collega werd er vervolgens bij geroepen en weer werd aangegeven niets aan te kunnen passen of op te lossen. Op ons verzoek werd contact opgenomen met de manager en blijkbaar kon het prijsverschil toen wel opgelost worden. De jonge medewerkster was niet echt genegen mee te werken, deed zeer bijdehand, onderbrak ons steeds en meende ook nog de opmerking te moeten maken dat het blijkbaar regelmatig voorkomt dat mensen de prijs-/aanbiedingskaarten verwisselen. Dit kwam op ons nogal suggestief over.
Graag horen wij van u hoe u dit met dit filiaal op gaat nemen.
Ook vinden wij een excuus zeker op zijn plaats, in welke vorm dan ook.

Uw reactie wachten wij met vertrouwen af.

Excuus in welke vorm dan ook

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Big Bazar over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Big Bazar in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Big Bazar een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Big Bazar

Heeft op 14 november 2017 om 10:31 geantwoord

Beste Erwin,

Het spijt mij te lezen dat uw bezoek aan ons filiaal in XXX zo onplezierig is verlopen. De door u beschreven reactie van onze medewerkster is niet de reactie die wij van onze medewerkers verwachten. Wij bieden hier dan ook onze excuses aan voor. Wij hebben uw mail doorgestuurd naar de bedrijfsleider en de rayonleider van dit filiaal. Zij zullen dit met de medewerker bespreken om een dergelijke gang van zaken in de toekomst te voorkomen. Excuses voor het ongemak.

Klantenservice Big Bazar.

Alle klachten die gemeld zijn door