Klacht: Behulpzaam vooraf na betalen klantonvriendelijke en nalatig

op 03 april 2020 over Sungevity in de categorie Aannemers, Algemeen

Ik ben klant bij Sungevity geworden na een professioneel en behulpzaam traject. Echter is dit na de opdracht en betaling rap de andere kant omgeslagen.

Vanwege onze ‘complexe dakpannen’, waar tijdens de schouw niet over is gesproken, is de uitvoering op de dag zelf gestaakt. Dit is vervelend voor iedereen. Echter is de oplossing en klantgerichtheid van Sungevity hierna bijzonder ondermaats. De communicatie blijft uit en ik moet als klant er zelf continu achteraan. Los van dat Sungevity mijn inziens verplicht zijn tot uitvoering heb ik nog steeds niet mijn complete bedrag van €5333,10 retour en enkel €1.- aanbetaling.

Ik wacht al weken op een reactie van de zogenaamde project manager Sander Toering. Dit blijft keer op keer bij toezeggingen dat de beste jonge terugbelt.

Z.s.m. geld retour op de juiste rekening. Daarnaast een gepast en gemeend excuses. Een compensatie voor de opgenomen vrije dagen, gekochte dakpannen en vele mailtjes en telefoontjes zou op zijn plaats zijn.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sungevity nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BasBoos