Klacht: behandeling van pakketen en post. overscgijving auto

op 04 februari 2014 over Bruna in de categorie Boekhandel

Vandaag heb ik een pakket aangeboden om op te sturen via de pakketservice van Bruna Eersel.
Echter ik werd erg onvriendelijk benaderd door de manager zelf. Er kon nog geen goede dag vanaf.
Ook mijn pakket werd onzurgvuldig danwel lomp behandeld.
Op agressieve toon werd medegedeeld dat ik op voorhand al postzegels geplakt had en dat mocht absoluut niet. Verder werd na veel gesacherijn en gesnauw mijn pakket door de manager in de zak gekwakt alsof het een stuk vuil was. In mijn pakket zitten waardevolle spullen niet direct breekbaar maar ik twijfel wel of de inhoud nog heel is. Mocht blijken dat de ontvanger schade heeft hoe zit het dan met de schade?.. Ik zei de winkel manager nog dat ik het erg onbeleefd vond en dat het misschien wel kapot zou gaan. Hierop kreeg ik geen reactie en hij liep weg naar een ander vertrek. Hopelijk wordt er iets met mijn reactie gedaan.Veel storingen in het post systeem!!??

Post agentschap verplaatsen naar een andere winkel / locatie, of ander manager.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bruna in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bruna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bruna

Heeft op 05 februari 2014 om 09:04 geantwoord

Wij hebben deze klant op 05-02 een voorlopige reactie gestuurd. De klacht wordt voorgelegd aan de betreffende winkel en een definitieve reactie sturen we rechtstreeks per mail aan de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door landrover1