Klacht: behandeling reizigers

op 09 juni 2016 over OAD reizen in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben als groep met 16 personen geboekt voor deze reis naar Polen. Als je met OAD op reis gaat neem ik aan dat je niet gebruikt wordt om uit te proberen of het allemaal wel klopt zoals op 23 mei om 07.00 in de bus zitten om vervolgens een uur koffie pauze te houden op een plek waar iedereen zijn behoefte moest doen in de bosjes daarna naar de de boot waar we een uur te vroeg waren om vervolgens de lunch pas om half 3 konden gebruiken. De reisleider zei zelf dat ze meteen naar OAD had gebeld om deze dag voor de volgende reis beter te regelen. Zo heeft ze ook gebeld op 27 mei om door te geven dat OAD het Hotel in Krakau wat niet op onze lijst stond moest schrappen. Op een kinderachtige manier werd pas verteld dat we een ander hotel hadden toen we er voor stonden, dit hotel was duidelijk minder dan wat we op onze lijsten hadden doorgekregen en stond midden in de rimboe. We verbleven hier 3 nachten . Verder waren de lunch pauzes zeer chaotisch ingedeeld zodat we maar moesten afwachten wanneer we konden lunchen. Voor de twee dagen 23 mei en 27 mei verwacht ik zeker wel een vergoeding van de oad. voor de hele groep.

Een mooi programma veel moois van Polen gezien
Vorig jaar zijn we met onze groep met OAD naar Kroatie geweest het was een perfecte reis we hebben daar zo,n goed gevoel over gehad dat we dachten onze reis organisatie gevonden te hebben!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door bertfien@hetnet.nl