Klacht: behandeld als een hond

op 18 september 2016 over Toemen Modelbouw in de categorie Modelbouw

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In m’n leven heeft me nog nooit iemand als ‘klant’ zo onbeschoft en onfatsoenlijk durven behandelen als dhr Toemen. wat een arrogante false eigenaar: bij aankoop ben je koning, heb je een klacht dan ben je plots een hond voor hem.

Door verkeerde info v een medewerker zijn met omruilen accus van mij ingenomen. Die zijn niet teruggekomen, maar wel €15 waard. Dhr Toemen zou zich inzetten ze terug te krijgen of het anders oplossen. Niets op gehoord (vd reparatie moest ik overigens ook zelf vier keer bellen tot het na 8 weken eindelijk klaar was…).

Net gebeld, en dat ging zo, terwijl ik beleeft en zakelijk bleef: hij is meteen geïrriteerd dat ik ‘bij zon goedkoop autootje’ achter m’n accus aanzit; hij praat bij herhaling over me heen; hij gaat niet in op m’n protest beleefd behandeld te willen worden; hij legt me zonder aankondiging een minuut weg om mensen id winkel te helpen, en biedt daarop aangesproken geen excuses aan.

Wat een – ik scheld zelden – hufter. Onbegrijpelijk – en ik zie veel van deze recensies – dat zo iemand nog klanten heeft.
Mijn accus schrijf ik af en ik hoop die vent nooit meer te hoeven zien.

Gewenste Oplossing:

ik wil deze meneer niet meer zien. Die is niet te helpen.

Alle klachten die gemeld zijn door Manuel10