Klacht: behandeld als een hond

op 18 september 2016 over Toemen Modelbouw in de categorie Modelbouw

In m’n leven heeft me nog nooit iemand als ‘klant’ zo onbeschoft en onfatsoenlijk durven behandelen als dhr Toemen. wat een arrogante false eigenaar: bij aankoop ben je koning, heb je een klacht dan ben je plots een hond voor hem.

Door verkeerde info v een medewerker zijn met omruilen accus van mij ingenomen. Die zijn niet teruggekomen, maar wel €15 waard. Dhr Toemen zou zich inzetten ze terug te krijgen of het anders oplossen. Niets op gehoord (vd reparatie moest ik overigens ook zelf vier keer bellen tot het na 8 weken eindelijk klaar was…).

Net gebeld, en dat ging zo, terwijl ik beleeft en zakelijk bleef: hij is meteen geïrriteerd dat ik ‘bij zon goedkoop autootje’ achter m’n accus aanzit; hij praat bij herhaling over me heen; hij gaat niet in op m’n protest beleefd behandeld te willen worden; hij legt me zonder aankondiging een minuut weg om mensen id winkel te helpen, en biedt daarop aangesproken geen excuses aan.

Wat een – ik scheld zelden – hufter. Onbegrijpelijk – en ik zie veel van deze recensies – dat zo iemand nog klanten heeft.
Mijn accus schrijf ik af en ik hoop die vent nooit meer te hoeven zien.

ik wil deze meneer niet meer zien. Die is niet te helpen.

Alle klachten die gemeld zijn door Manuel10