Klacht: Beeindiging incasso met onmiddelijke ingang s.v.p.

op 03 juli 2012 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Gelieve s.v.p. de incasso met onmiddelelijke ingang te beeindigen. Ik ben geen Nederlands ingezetene en ben in Nederland om medische redenenn voor 2 maanden en zocht voor die periode naar een gemeubileerde appartement. Heb zelf via een bevriende relatie een vakantie en dan huurwoning gevonden voor 2 maanden en ben niet bereid dit bedrag verder te betalen voor GEEN dienstverlening vanHuurwoningen.nl. Ik ben niet-ingezetene en wens dat deze automatische incasso met onmidelijke ingang wordt beeindigd. Mijn bank heeft al de opdracht deze niet meer uit te voeren. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groeten, Gerold E. Leter

Beeindiging svp met onmiddelijke ingang.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 10 juli 2012 om 09:56 geantwoord

Geachte cliënt,

Bedankt voor uw klacht. U kunt uw inschrijving op ieder moment beëindigen door u uit te schrijven via de website www.huurwoningen.nl. Indien u ingelogd bent en op; mijn huurwoningen, klikt ziet u direct de optie uitschrijven. Dit wordt u uiteraard op uw bij ons bekende email adres bevestigd.

Ton Albregts

www.huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Leedmundo