Klacht: beeindigen van mijn abonnement

op 08 april 2013 over Lexa.nl in de categorie Datingsites, klachtmelden

Ik wil graag mijn abonnement stopzetten. Ik heb hiervoor de instructies opgevolgd wat ik daarvoor moet doen. Het is echter niet gelukt. 9 April moet ik weer een volgende betaling doen. Moet ik dit dan ook 48 uur voor deze datum doen? En hoe zit het met de hoofdlettergevoelige gebruikersnaam? De bestaande is niet hoofdlettergevoelig. Moet ik dan een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord aanvragen of instellen?

Verder was ik al in de veronderstelling dat ik ruim een half jaar geleden mijn abonnement al had stop gezet. Ik kreeg ook geen meldingen meer van Lexa via m’n email. Ik betaal dus nog steeds iedere maand abonnementskosten. Ik begrijp niet wat er is mis gegaan. Ik wil hier heel graag vanaf!

Groeten, Suzanna Louws

Dat u mij op eenvoudige wijze kunt uitleggen hoe ik mijn abonnement stopzet. Wil geen maand extra meer betalen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lexa.nl beoordeeld.

Lexa.nl

Heeft op 08 april 2013 om 12:47 geantwoord

Beste CoCo CHANEL,

ik begrijp uit uw bericht dat u graag uw automatische verlenging geannuleerd wilt zien.

Ik heb uw gegevens met betrekking tot uw profiel op de Lexa website voor u nagekeken en kan u melden dat ik de automatische verlenging voor u heb geannuleerd. Dit betekent dat er verder geen afschrijvingen meer zullen plaatsvinden en uw membership per 10-04-2013 zal eindigen. Na deze datum staat u weer als gratis member op de website geregistreerd.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan vernemen wij deze graag van u via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.

Christine van het Lexa Team

Alle klachten die gemeld zijn door CoCo CHANEL