Klacht: Beeindigen contract wegens ernstige ziekte

op 22 juni 2016 over Clingendael Media Groep in de categorie Promotiewerkzaamheden

Ik heb een contract afgesloten voor reclame waarvan ik precies 13 dagen gebruik van heb gemaakt. Dit ivm het bericht over een vorm van de ziekte K. Ik heb gebeld met Clingendeal dat ik genootzaak ben om mijn bedrijf te beëindigen. Dat was geen probleem contract zou stoppen als ik een brief zou schrijven met daarin uitleg vd situatie en een uitschrijving van de KVK. Daarna niets meer van hen vernomen. Ik heb nog twee e-mail verstuurd met de zelfde brieven en een verzoek of ze contact met mij wilde opnemen. Ze hebben mij nooit meer telefonische of per e-mail benaderd. En wat schept mijn verbazing hebben ze een incassobureau en een deurwaarden ingeschakeld om het geld te innen. En plus dat daar boven op ook nog behoorlijk wat rente en kosten bij komen. Hierbij kan ik op maken dat ze enkel gevoel hebben voor de situatie waarin je verkeerd.
Ik vind dit oplichtings- praktijken en gewoon geld uit je zak plukken. Tegen alle ondernemers zou ik willen zeggen kijk uit voor dat je met Clingendeal zaken gaat doen.

Gezien ik maar 13 dagen gebruik heb gemaakt van mijn contact, ben ikzelf met een voorstel naar hun toe gekomen dat ik 4 maanden zou willen betalen dit uit coulance.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Clingendael Media Groep

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Clingendael Media Groep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Genefodi18