Klacht: Beeindigd abonnement privilege blijft proberen te incasseren

op 03 juni 2016 over Pretium in de categorie Vaste Telefonie

Op 11-6-2016 is het geinde abonnementsgeld teruggestort. Prima en snel gereageerd. Als de oplossing eerder was doorgevoerd had deze een 10 gekregen.

Op 19-10-2015 gemeld dat moeder geen abonnement op privilege kan hebben afgesloten, omdat zij geen internet heeft.
Op 21-10-2015 is dit bevestigd door Privilege. Afspraak was dat het abonnement wordt beëindigd en geld wordt teruggestort. Dit is op 31-5-2016 weer telefonisch bevestigd door privilege.
Op 2-6-2016 is geld nog niet teruggestort.
Op 31-5-2016 is weer geprobeerd abonnementsgeld af te schrijven. Dit is niet gelukt, omdat de rekening is geblokkeerd.

Ik ben tevreden als abonnement nu echt wordt beëindigd EN als het abonnementsgeld van 80 euro is teruggestort op rekening van Ma.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pretium over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pretium in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pretium een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pretium

Heeft op 03 juni 2016 om 08:35 geantwoord

Geachte mevrouw Castel - de Witte,
Naar aanleiding van uw melding via Klacht.nl van 2 juni 2016 hebben wij uw gegevens en melding doorgezet naar de klantenservice van Privilege. Aangezien Pretium en Privilege twee aparte BV's zijn, kunnen wij dit verder niet voor u oplossen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Marjolijn - Webcare team Pretium

Alle klachten die gemeld zijn door privilegeMA2015