Klacht: Beeindigd abonnement privilege blijft proberen te incasseren

op 03 juni 2016 over Pretium in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11-6-2016 is het geinde abonnementsgeld teruggestort. Prima en snel gereageerd. Als de oplossing eerder was doorgevoerd had deze een 10 gekregen.

Op 19-10-2015 gemeld dat moeder geen abonnement op privilege kan hebben afgesloten, omdat zij geen internet heeft.
Op 21-10-2015 is dit bevestigd door Privilege. Afspraak was dat het abonnement wordt beëindigd en geld wordt teruggestort. Dit is op 31-5-2016 weer telefonisch bevestigd door privilege.
Op 2-6-2016 is geld nog niet teruggestort.
Op 31-5-2016 is weer geprobeerd abonnementsgeld af te schrijven. Dit is niet gelukt, omdat de rekening is geblokkeerd.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als abonnement nu echt wordt beëindigd EN als het abonnementsgeld van 80 euro is teruggestort op rekening van Ma.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pretium over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pretium in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pretium een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pretium

Heeft op 03 juni 2016 om 08:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Castel - de Witte,
Naar aanleiding van uw melding via Klacht.nl van 2 juni 2016 hebben wij uw gegevens en melding doorgezet naar de klantenservice van Privilege. Aangezien Pretium en Privilege twee aparte BV's zijn, kunnen wij dit verder niet voor u oplossen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Marjolijn - Webcare team Pretium

Alle klachten die gemeld zijn door privilegeMA2015