Klacht: bedrog

op 22 augustus 2016 over PrachtigKado.nl in de categorie Internetshops - Cadeau's

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bestelde in mei 2016 een mok voor de Vaderdag van mijn man. Op de website stond \’voor 17u besteld, morgen in huis\’. Ik heb de bestellling op zondag gedaan en pas op donderdag kreeg ik deze mok aan. Toen ik het pakketje opende zag ik een spellingsfout op de mok staan. Toen ik de bestelling afrondde had ik aangevinkt dat ik een proefdrukje wilde ontvangen, dit heb ik nooit gezien.
Na het ontvangen van de mok heb ik onmiddellijk contact opgenomen en hen gezegd dat ik hen niet ga betalen voor een fout product. Zij vertelde mij dat ze een nieuwe mok gingen verzenden. Deze heb ik nooit ontvangen. Nu is het augustus en krijg ik een mail aan van een incassobureau met de mededeling om €107.26!! te betalen. Dit ga ik niet doen. Ik heb ondertussen al verschillende keren gemaild en meer dan 20x opgebeld, maar krijg geen gehoor.

Gewenste Oplossing:

kosten laten vallen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PrachtigKado.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PrachtigKado.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gittevdp