Klacht: Bedrijf lost mijn probleem niet op en negeert mij op Twitter

op 28 december 2017 over Rockstar Games in de categorie Computer Games

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb het spel GTA 5 gekocht. Heb het een hele tijd niet gespeeld en toen ik laatst wou inloggen op Rockstar Social Club om het spel te spelen kreeg ik de melding dat mijn wachtwoord niet correct zou zijn.

Er is een optie om via email het wachtwoord te resetten, maar dat is kapot omdat er geen mailtjes uit worden gestuurd. Rockstar Games is hier op het support forum al op gewezen. maar ze doen er niets aan.

Ze forceren iedereen om systeem informatie te exporteren naar bestanden en deze te delen met rockstar games terwijl dat niets met het probleem te maken heeft en daarna pakken ze de ticket simpelweg niet op.

Ik heb nu geld uitgegeven voor een spel die ik niet kan spelen door de houding van Rockstar Games en Rockstar Games support.

Gewenste Oplossing:

Als ik het spel wat ik heb gekocht ook daadwerkelijk kan spelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rockstar Games

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rockstar Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door amazinruba