Klacht: Bedrijf beloofd veel doet NIKS!

op 10 juli 2017 over Bruynzeel in de categorie Schoonmaakproducten

Wij zijn in maart dit jaar al begonnen met onze klacht over Bruynzeel leerspray, precies volgens de gebruiksaanwijzing gebruikt en opeens kwam er een vlek op onze leren bank. Een nare vlek die bleef. Er werd meteen heel netjes gereageerd dat ze het vervelend vonden, ik moest foto’s sturen ect. Na maanden kwam eindelijk de mail waar we naar uit keken. We mochten de bank laten verfen, we hebben meteen aangegeven dat we via werkspot een man hadden gevonden dat scheelde voor hen ook veel. We kregen deze mail:

Allereerst hartelijk dank voor uw reactie.

We vinden het erg vervelend voor u en zijn bereid een éénmalig forfaitaire vergoeding van 300€ aan te bieden.

Mogen wij u daarom vriendelijk vragen ons een factuur, uw bankrekeningnummer, adres en naam per kerende mail te bezorgen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

In afwachting van uw reactie.

Wij helemaal blij dat het eindelijk opgelost werd. We lieten de man de bank behandelen, foto’s gestuurd. Maar na drie keer een vernieuwde factuur te hebben moeten opsturen, zeiden ze opeens de factuur voldoet niet, terwijl alles erop stond en nu laten ze al weken gewoonweg helemaal niets meer horen!

Hoe kun je zo mensen omgaan. We hadden al aan gegeven dat we het zelf niet lang konden missen en nu worden we zo behandeld, schandalig!!!

Dat wij ons beloofde geld krijgen

Alle klachten die gemeld zijn door JvdW1987