Klacht: bedreiging medewerker zayaz

op 31 augustus 2018 over Zayaz Woningcorporatie in de categorie Woningcorporaties

Het speelt al een tijd dat ik klachten heb van de onderburen, sinds enkele maanden heb ik een nieuwe bovenbuurman die op onmenselijke tijden lawaai maakt. dit heb ik bij zayaz gemeld en uiteindelijk word ik nu bedreigd met juridische stappen omdat de boven buurman telkens getuigen heeft die alles bij mekaar liegen. ik stuur zayay vandaag het filmpje die ik heb gemaakt toen ik bij mijn bovenbuurman aanbelde,
dit filmpje plaats ik ook op facebook met mijn verhaal zodat iedereen kan zien hoe zayaz zijn huurders behandeld

over;last van de onderburen daar wordt ook niets aan gedaan want de organisatie beneden mij huurt de hele benedenverdieping van beide flats en dat brengt meer op dan het gezeur van één huurder die overlast heeft van de bedliften die het geluid veroorzaken als een voorbijgaande trein onder mijn woning.

kan iemand mij advies geven hoe en wat ik kan doen tegen deze herrie en het optreden van zayaz

Ik wil in alle rust blijven wonen waar ik nu woon en dat zayaz zijn verantwoordelijkheid neemt en doen wat ze moeten doen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Zayaz Woningcorporatie over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door deanto