Klacht: bedrag betalen

op 02 oktober 2016 over Slimfruit in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Op Dinsdag 19 juli bestelling ontvangen gelijk Sandra van de klantenservice gebeld over het restant van de 14 pillen hoe ik dat het beste kon doen. Zij adviseerde mij om het binnen 14 dagen aangetekend op te sturen, en de anderen 14 pillen mocht ik houden als ik € 7,50 zou overmaken
Dit alles heb ik gedaan.Op vrijdag 22juli heb ik de 1e 14 pillen aangetekend opgestuurd( heb ik nog bewijs van)De overige 14 pillen heb ik voor betaald en €7,50 overgemaakt en is op 29 juli van mijn rekening afgehaald. Dit alles na 2 maanden. Nu krijg ik van het Ned.Incassocentrale een mail dat ik binnen 14 dagen €47,62 moet betalen.Ik ga dus helemaal niets betalen, ik heb alles binnen de aangegeven periode betaald. En anders ga ik Kassa inschakelen die zijn ook van Slimfruit van het verleden op de hoogte.

Ik zou het heel erg prettig vinden als mijn naam gezuiverd wordt bij het Ned.Incassocentrale. Ik heb gelukkig nog nooit met zo'n bedrijf te maken gehad en dat wil ik graag zo houden!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slimfruit

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slimfruit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tiny kerkum