Klacht: bedonderd en nu betalen ook

op 07 juni 2017 over inhoofdzaak in de categorie Adviesbureau

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

net als bij andere is bij ons dhr JARI KOELEWIJN,
langs geweest.

wij konden goedkoper gas en stroom geleverd krijgen via inhoofdzaak.
dhr. JARI KOELEWIJN uit gelegd dat wij ons huis hadden verkocht en dat over een half jaar wij zouden verhuizen.
dit was geen probleem we konden het contract tijdelijk stopzetten,
en dan op het nieuwe adres weer aansluiten.
Dhr. JARI KOELEWIJN uit gelegd dat dit niet mogelijk was om dat wij
een bedrijfswoning gaan betrekken en dat het bedrijf al een energie leverancier had.

Ook dit was weer geen probleem.

NOU DAT BLIJKT WEL EEN PROBLEEM.

wij netjes gezegd dat het huis verkocht is en we verhuizen , krijgen wij een eind afrekening van innova
voor een bedrag van meer dan € 1000,-

uiteraard inHoofdzaak gebeld.

en na diverse telefoontjes, kwam er uit, dat ze
ons er niet mee kunnen helpen?

dhr. JARI KOELEWIJN werkt daar ook niet meer.

EN NU?

ik voel me belazerd
zowel door inhoofdzaak als door innova.

Gewenste Oplossing:

als de opzegvergoeding van de rekening gehaald wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door inhoofdzaak in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door bedonderd door inhoofdzaak