Klacht: Bedonderd en bestolen door de organisatie

op 26 september 2016 over Festival in de categorie Entertainment

Op 24 september ben ik met 4 andere vrienden naar de Indoor Urban festival in de Martinaplaza te Groningen geweest. We hadden Vip tickets aangeschaft. Deze tickets gaven ons recht op onbeperkt eten en drinken, een persoonlijke serveerster en een prive parkeerplaats en garderobe.
Bij aankomst geen prive parkeerplaats toegewezen gekregen en het was ook slecht aangegeven waar je moest wezen.
20 a 30 minuten gewacht voordat we naar binnen konden. Moesten eerst tickets scannen, dan weer ergens anders bandjes halen en vervolgens door iemand anders begeleid worden naar de Vip ruimte.
Bij de Vip aangekomen konden we kiezen waar we gingen zitten. Dit waren gewoon leren vierkante/rechthoekige soort bankjes. We vroegen naar de prive garderobe, waarop hun antwoord was dat het ook de bankjes waren.
We bestelden onze drank bij de 2 serveerster die iedereen in de Vip bedienden ( heb een x zelf 15 minuten gewacht om te bestellen) je moest zelf naar de bar gaan om te bestellen namelijk en die dames konden niet bijhouden wie er aan de beurt waren en pas toen ik boos werd dat het zolang deed werd ik geholpen.
We kregen onze drank zonder ijs en vroegen om ijs, dat was er niet.
Rond 4 uur hadden ze de drank die we dronken niet meer.
Op den duur wouden we gaan eten en wouden gaan bestellen. We zeiden we zijn Vip en lieten onze bandjes zien, waarop de mevrouw zij jullie moeten toch betalen, want we hebben geen accoord van de organisatie dat ze het gaan betalen. Dus hebben we niet gegeten. Ik was boos en had gevraagd om iemand van de organisatie te spreken. Die hadden ze gebeld, maar voordat die kwamen brak er ruzie uit in de Vip, waarop we besloten om naar huis te gaan.
Vip ruimte was ook harstikke vol.

Ik wil graag mijn geld terug en excuses van de organisatie of gratis Vip tafel bij een volgende festival wat wel goed is georganiseerd, maar daar heb ik niet echt meer geloof in.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Festival

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Festival nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Oemer