Klacht: Bedonderd

op 20 mei 2017 over Toemen Modelbouw in de categorie Modelbouw

Ik kom uit ellecom naar toemen om een dx6 zender te kopen had op mp een drone gekocht en die was bij toemen gekocht dus dacht ga daar heen
Daar aangekomen moest ik eerst een half uur wachten er is maar 1 pesonn die iedereen met drones kan helpen de rest snapt er niks van ,eindelijk aan de beurt krijg ik eerst een 2e hans zender voor mijn neus die hem die maar werd er gezegd ik zag dat die niet nieuw was en kreeg een andere zonder doos raar dus na even gekeken te hebben zag ik dat deze ook 2e hands was er was een schakelaar afgebroken ik werd toen een beetje geïrriteerd
Maar toen kwam het ze hadden op Internet staat dat ze op voorraad waren maar niet dus das dan maar een 2e hands verkopen had ook al verteld dat ik van ver kwam
Jullie snappen dat dit gewoon oplichting is zelfs de verkopers stonden met een rood gezicht de eigenaar had namelijk de zenders neergelegd en gezegd verkoop hem die maar
ONGELOOFLIJK DAT DIE ZAAK NOG BESTAAT

Niet tevreden

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Toemen Modelbouw

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Toemen Modelbouw nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Big boy