Klacht: BBI-reis naar Kos

op 08 juli 2012 over BBI Reizen in de categorie Reizen Algemeen

Na aanbetaling van de volledige som voor een 4p-reis van 14 nachten, werden onze tickets toegestuurd. De heenvlucht was CND 193, die maandagochtend 9/7/2012 zou vertrekken om 3u30.
We verheugden er ons op maandagochtend omstreeks 8u op Kos te arriveren.
Enkele dagen geleden belde een medewerker van BBI ons op om te melden dat de vlucht verlaat was naar maandagavond 20u30, dus 17uur later!
Gevolg: verwachte aankomst op de luchthaven omstreeks 1u; aankomst in het hotel 2u-3u dinsdagochtend! De eerste “nacht” is dan zo goed als voorbij.
We hebben onmiddellijk vermeld dat we hier helemaal niet blij mee zijn, maar de medewerker was niet zinnens deze drastische inkorting op één of andere wijze te compenseren.
De terugvlucht is 1 dag vòòr vertrek nog niet bekend. Een gelijkaardig scenario is ook hier mogelijk.

1) Vroegere heenvlucht: Deze optie werd niet aangeboden
2) Latere terugvlucht: Naar deze optie werd telefonisch verwezen, doch hier ontbreekt de bevestiging. Deze komt pas tijdens ons verblijf. We staan dan natuurlijk voor een voldongen feit.
3) Financiële compensatie van 1 nacht, zijnde terugbetaling in baar geld van 1/14 deel van de reissom, niet als 1 of ander voucher op een volgende boeking.

Alle klachten die gemeld zijn door Rudy Antwerpen