Klacht: BAR SLECHTE DIENSTVERLENING!!!!

op 06 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn Telefoon zou opgehaald worden voor reparatie door de firma Dynalogic…. dit is middels mijn 2e afspraak en wederom zijn ze niet op komen dagen. wanneer je een mail stuurt krijg je GEEN reply denk je dynalogics te bellen wens ik u succes ik heb namelijk ruim een half uur in de wacht gehangen waarbij ik tot grote frustratie de lijn heb verbroken.
niet alleen hier plaats ik mijn klacht ook zal de firma Geeksquad op de hoogte worden gesteld.

als de firma dynalogics zijn afspraken nakomt en zijn dienstverlening op orde stelt!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:13 geantwoord

Geachte heer Spaan,

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door svenspaan