Klacht: Bankstel na week stuk (KOOP GEEN MONTEL)

op 02 februari 2018 over Montel in de categorie Lederwaren

Bankstel gekocht voor +/- 2500 eur Rancho leder moreno. Bij aankoop werd aangegeven het leer is gevoelig maar krasjes trekken vanzelf weg. Na een week ongeveer 100 krasjes in de bank en 1 grote streep. Montel gebeld er werd gezegd nee dit kan absoluut niet natuurlijk. Expert is langsgekomen deze geeft aan dit hoort bij het leer krassen trekken niet weg het word alleen maar erger ik kan er ook niks opsmeren je moet ermee leren leven dit ga ik aan Montel melden en die zal dan komen met een compensatie waarschijnlijk ze zullen in ieder geval een oplossing bieden. Na 10 werkdagen zou ik reactie krijgen niet gekregen alleen een mail we zijn ermee bezig na 20 dagen word ik teruggebeld sorry meneer dit hoort bij de bank de krassen kunnen we niks aan doen dat had je moeten weten met Rancho leder dat is heel kwetsbaar excuses maar we gaan hier dus niets mee doen. Ik vind het echt schandalig ik dacht laat ik eens kwaliteit kopen, dit is werkelijk het allerslechtste meubel wat ik ooit heb aangeschaft

Aangezien het leer niet valt te maken moet er iets anders gebeuren maar de manier hoe montel reageert is echt schandalig. Oplossing: Bankstel opnieuw bekleden of een compensatie.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montel over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Montel in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ferrytheking