Klacht: bankstel met mankementen

op 19 maart 2020 over Roos wonen&slapen in de categorie Bedden, Internetshops - Meubels

ik heb op 13-06-2019 een bankstel besteld bij roos wonen in Rotterdam en die werd 3 maanden later bezorgd. De bankstel bleek mankementen te hebben en binnen week werd er ook door roos wonen erkent en dat ik de huidige bankstel kan gebruik maken totdat er nieuwe bankstel er is. Na 4 maanden nog steeds niet bezorgt en telkens met een smoes zoals de fabriek heeft een transport problemen of is onderweg. Op 7 februari zeiden ze weer dat de bankstel onderweg is en op 14 maart werd een bankstel wel bezorgt maar bleek met andere stof en andere kleur.

De bankstel die bezorgt werd is van goedkopere stof en volgens de roos wonen moeten we die accepteren.

Omdat de huidige bankstel meer dan 1 week gebruikt is kunnen en willen ze het niet meer terug nemen en moet accepteren met een goedkopere bankstel.

Ik wil me geld terug of helft van de bedrag en behoud de bankstel.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Roos wonen&slapen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R1106