Klacht: Bankstel

op 14 december 2017 over Profijtmeubel in de categorie Meubelwinkels

Ik heb begin 2016 een hoek bank gekocht bij profijt meubel, wij hebben er toen een extra pakket bijgekocht eigenlijk op aandringen van de verkoper, bij dat pakket zou zitten het inzakken van de bank. Kraken van de bank pillingvorming van de bank en als je vlekkerig krijgt dan ben je daar ook voor verzekerd.
Ze hebben onze bank 30 juni 2016 geleverd. Ten eerste moesten wij de bank zelf in elkaar zetten wat ons niet verteld was, er zaten te weinig schroeven bij.
De bank heeft vanaf dag 1 gekraakt, daar zijn ze 3 keer voor geweest en toen hebben ze de bank met nieuw voering gevult , maar het kraken bleef en ik kreeg te horen dat ze niks meer konden doen. Je durft je nog niet eens te bewegen op de bank. En dan over de pillingvorming maar te zwijgen , ik heb nog nooit een bank gehad dat zoveel pillingvorming geeft als onze bank ik zit bijna 1,5 uur te doen om alle pilling weg te krijgen en dan is het nog niet weg. Ze hebben ons niet goed voorgelicht maar eerder opgelicht om een bank te kunnen verkopen. Echt een waardeloze bank hebben wij gekocht bij profijt meubel. Ik ga daar ook nooit meer een bank kopen. Van mij mogen ze failliet gaan.

Als ze onze bank kraakt vrij maken of de helft van ons geld terug geven. Of anders denk ik ze aan te schrijven bij RADAR.

Bericht van Profijtmeubel

4 maanden geleden - Beste mevrouw Embregts, Wij hebben de bedrijfsleiding van de betreffende winkel om een reactie gevraagd. 'Wij betreuren het uitermate dat de klant deze ervaring heeft met de geleverde bank. Wij vragen haar echter om contact op te nemen met de firma FRC, FRC is aanspreekpunt voor de afhandeling van service vragen.' Met vriendelijke groet namens de bedrijfsleiding van Profijt Meubel Tilburg, Profijt Meubel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Tammieblack