Klacht: Bankstel

op 10 mei 2017 over Atelier Yori in de categorie Sieraden en horloges

Hele slechte verkoop informatie: Is bekend dat de DAX hoekbank een extra brede bank is bij boven genoemde meubelzaak moest extra € 50,00 montage kosten betalen omdat de bank niet door mijn voordeur kon ,hij moest daarom weer terug naar het magazijn en werd gedemonteerd zodat hij de week daarop opnieuw bezorgd werd en de bank in mijn beneden woning weer gemonteerd werd.De bank met verkeerde hoek geleverd is daar ik het duidelijk in de winkel had kenbaar gemaakt waar ik zittende op de bank mijn arm leuning en hoek wilde hebben.Is de verkoopster nalatig geweest om mede te delen dat dat bepaald wordt als je met je neus naar de bank toestaat.dus in spiegelbeeld.Daar dit mij. 1ste bank is die ik ooit gekocht heb verwacht ik dat dit uitgebreid vermeld dient te worden voorzien van tekening op factuur !Daar niemand hiervan op de hoogte is en dit zoals blijktvreselijk fout kan gaan.Jammer, pech gehad mevrouw zit ik nu met een bank van €1800,00 met verkeerde hoek.Doen ze niks mee omdat de verkoopster vol houd dit medegedeeld te hebben. Maar dit niet het geval is !!

Als er een gepaste oplossing komt!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Atelier Yori

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Atelier Yori nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nicole Bugter