Klacht: bankstel

op 14 juni 2016 over Profijtmeubel in de categorie Meubelwinkels

Ik heb een bankstel die naar 1,5 jaar al begon Door te zakken en de balk achter in de rug leuning begon te voelen gebeld met ptofijtmeubel EMMEN gebeld daar werd al moeilijk over gedaan maar toch naar 2x bellen kam er een monteur langs hij lost het probleem van het door zakken wel op maar de rugleuning niet weer gebeld met profijtmeubel EMMEN dat weer gemeld moest ik zelf maar contact op nemen met het bedrijf als ik niet tevreden was nog 2x gebeld 3 maand later en nog 4 telefoontjes veder kam er een monteur langs wat denk je probleem nog niet opgelost weer gebeld kwam de verkoper zelf even kijken ne het was inderdaad niet goed weer een monteur die komt binnen hij kijkt naar de bank o nee zoon bank daar kan ik niets mee er zijn al meer mensen die over dit model bank hebben geklaagd dat iīs een fout van de bank dat zit in de rug en je krijgt er rug klanten van … Ja zijden we dat klopt dus dit gemeld bij de verkoper die zegt o ja dan kan ik daar niets aan doen krijg ik een rapport van de verkoper daar staat in klagen onterecht en we konden 25÷k korting krijgen bij aan koop van een nieuwe bank en al ik er niet mee eens was moest ik zelf maar een monteur laten komen en hij ging staan met de neus in de lucht en wilde niet meer met mij praten ik zeg profijtmeubel EMMEN bedankt

Als ik mijn geld terug krijg of een vervangend product lijkt me meer dan normaal en sorry lijkt me wel op ze plaats

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Profijtmeubel over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Profijtmeubel in behandeling genomen

Bericht van Profijtmeubel

11 maanden geleden - Geachte heer Bergsma, Hierbij de reactie van Profijt Meubel Emmen: “Deze klacht is inderdaad bij ons bekend! De oorspronkelijke klacht betrof ingezakte zitkussens en rugkussens. In eerste instantie hebben we de klacht afgewezen. Uiteindelijk zijn we na aandringen bij u thuis geweest om te kijken en hebben we daar toegezegd om FRC in te schakelen om de problemen te verhelpen. Die is inderdaad langs geweest. Na ongeveer drie maanden heeft u zich nogmaals bij ons gemeld, wederom zakten de rugkussens in. Aangezien dit een garantie op een reparatie is, hebben we u verzocht contact op te nemen met FRC voor een nieuwe bezoekdatum. U heeft later gemeld dat het u niet lukt FRC aan de lijn te krijgen, waarna wij contact hebben opgenomen met FRC. FRC is nogmaals langs geweest en heeft geconstateerd dat de uitgevoerde reparaties nog goed op zijn plek zaten, en dat dit een nieuwe klacht betreft. Wederom heeft FRC extra vulling geplaatst. Bij beide bezoeken heeft u ervoor getekend dat u tevreden bent met het resultaat. Nu geeft u wederom aan niet tevreden te zijn. Wij zijn nogmaals bij u thuis geweest om zelf te kunnen zien wat er aan de hand is. U klaagt over een voelbare balk aan de onderkant van de rugleuning in de zitting. Er is inderdaad licht een balk voelbaar, maar naar onze mening binnen de marge. FRC heeft ook al geconcludeerd dat dit een onterechte klacht is en dat ze hier niks aan kunnen doen. Omdat u het hier niet mee eens bent hebben we het volgende voorgesteld: u mag op eigen gelegenheid een onafhankelijk bedrijf inschakelen (dus niet per se FRC) die de klacht gaat beoordelen. Dit oordeel is wat ons betreft bindend, ook als dit betekent dat wij de bank moet vervangen. Mocht de klacht toch niet terecht zijn, hebben we aangeboden om 25% korting te geven op een nieuw aan te schaffen bank uit coulance. Wat ons betreft staat dit aanbod nog steeds!” Met vriendelijke groet,

Reactie van de melder van de klacht leroybergsma

11 maanden geleden - Heb ik gebeld met het bedrijf maar die konden niet voor mij doen omdat ze afspraken hadden met profijtmeubel dus dat is dan weer jammer

Reactie van de melder van de klacht leroybergsma

11 maanden geleden - En het moet wel een bedrijf zijn die daar bij aangesloten was anders werd er niets mee gedaan en dan met een belagelijk voorstel komen van 25% korting op een nieuwe bank als mijn bankstel nog geen 2 jaar oud is en dan zegen het is de eigenschappen van de bank ja dan bel je toch met de leverancier lijkt mij om een oplossing te zoeken voor dat probleem maar nee dat is te veel gevraagd jammer is dat

Bericht van Profijtmeubel

11 maanden geleden - Hartelijk dank voor uw bericht. U kunt uw klacht voorleggen aan het CBW, de onafhankelijk organisatie waarbij alle Profijt Meubel winkels aangesloten zijn. Meer informatie hier over vindt u op http://www.profijtmeubel.nl/cbw-voorwaarden. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door leroybergsma