Klacht: Banken gaan stuk

op 24 mei 2016 over Montel in de categorie Lederwaren

Beste Montel
Ik heb drie banken van jullie gehad in 6 jaar de eerste scheurden binnen 5 jaar De tweede heb ik gekocht met 10 % korting maar helaas na 1 jaar lieten de veren los fabrieksfout .
Is gemaakt maar zag er niet meer uit weer een nieuwe bank kraakten meteen al gebeld maar dat zit in het hout na bijna 2 jaar was het kraken zo erg dat ik gebeld heb meubelman er bij maar moest toch naar de fabriek.
Bank is 6 weken weggeweest maar met brengen zag ik al dat het leer niet zo goed gespannen was dan voor de reparatie er is een foto van gemaakt en moest afwachten maar het kraken is ook weer begonnen.
Gebeld met Montel zou worden terug gebeld maar nee toch maar weer gebeld ik wordt terug gebeld en ja ik werdt terug gebeld door mevrouw Stefani ik mijn verhaal gedaan en ze gaf mij gelijk moet het alleen met de directie overhebben .
Vandaag werd ik gebeld door meneer Verwaal hele verhaal uitgelegd 3 banken gehad in 7 jaar dat kan toch niet Nee meneer dat kan niet gewoon met de banken omgegaan slechte kwaliteit of gewoon pech zegt u het maar Meneer Verwaal
ik wil gewoon een bank waar ik zeker 8 jaar op kan zitten maar nee het aanbod van Montel is 50% vergoeding ik wist niet wat ik hoorde morgen wordt ik terug gebeld meneer Verwaal gaat met Stefani overleggen .
Montel bestaat 30 jaar ik heb elke keer een bank gehad waar ik maar heel kort op kon zitten wil nu graag een nieuwe bank of mijn geld terug

Graag mijn geld terug of een nieuwe bank

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montel over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Montel in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door sterk1