Klacht: bankafschriften opvragen

op 19 september 2017 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

door toedoen is mijn abn amro zakelijke rekening bevroren, gezien ik nog 24 bankafschriften nodig heb , is dit een jaar touwtrekken met de bank en lindorff, denk dat ze graag nog wat rente trekken?
bankafschriften kosten normaal 5,50 per stuk en zijn maandafschriften
nu een jaar verder komt lindorff met dag afschriften totaal 550 euro, ze sturen dit via de mail, geen rekeneningsnummer factuurnr of eigenlijk totaal geen factuur wat ze sturen, dit bedrijf word door een staatsbank ingehuurd en zijn pure oplichters en afpersers, onsympatieke mensen aan de telefoon , en tot niks bereid mee te werken,
ben bezig met schuldsannering dus mag geen nieuwe schulden maken of krijgen, deze 550 euro is nieuwe schuld , zo ook de belasting die hier door , door blijft lopen ,en ik steeds verder de afgrond in ga, bedankt lindorff hoop dat ieder daar een ongeneeselijke ziekte krijgt ! dit zijn de echte criminelen van nederland betaald door de staat

als ik het normale tarief van 5,50 per afschrift betaal a 24 stuks en geen 105 stuks a 550 euro , plus de gerekende rente over mijn rekening een jaar lang door hun rekken en geen antwoord geven op mails betreft de afschriften en een oplossing, gezien met een toets ik gratis mijn afschriften gratis kan downloaden

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 19 september 2017 om 16:09 geantwoord

Lindorff heeft heden getracht u telefonisch te bereiken, helaas is dat niet gelukt. Voor het opvragen van bankafschriften worden er kosten berekend door de Bank. Uit onderzoek blijkt dat u hierover bent geïnformeerd. Op het moment dat er een verzoek wordt ontvangen, dan kan er een berekening worden opgemaakt. Op het moment dat het gevraagde bedrag is ontvangen, dan wordt het gevraagde bewijs toegezonden. Uit navraag bij de behandelende afdeling blijkt dat de gemeente Werkendam dit inmiddels voor u aan regelen is. Wij zullen dit ook nog via de mail toelichten.

Alle klachten die gemeld zijn door pellicaan