Klacht: bankafschriften enz.

op 21 januari 2014 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

het niet ontvangen van mijn bankafschriften, kennelijk kijk de bezorger niet verder dan zijn / haar neus lang is. Het probleem is (misschien) dat ik met een oneven huisnummer voor het gevoel aan de verkeerde kant van de staat woon. Verder maak ik mij zorgen over post waarvan ik (nog) niet weet die niet aankomt zoals bv. van het UWV die ook via deze org. word verstuurd.
daarboven vind ik het heel onaangenaam dat ik geen idee heb waar in Almelo ik moet zijn om te informeren waar mijn post blijft? Is er daarvoor een adres voorhanden?

Gewenste Oplossing:

Dat ik gewoon mijn correspondentie thuis in de brievenbus ontvang. Meer vraag ik niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 21 januari 2014 om 10:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/Mevrouw van Norden,

Hoewel wij het voor u vervelend vinden dat u uw post nog niet heeft ontvangen willen wij u toch hartelijk danken voor uw melding. We streven er naar om continu onze bezorgkwaliteit te verhogen en door uw melding kunnen wij deze gericht verbeteren.
Wat de reden kan zijn dat u uw post nog niet heeft ontvangen kan op diverse plaatsen binnen maar ook buiten ons proces worden veroorzaakt.
Uiteraard nemen wij uw melding op met de desbetreffende bezorger. Naar verwachting ontvangt u uw post alsnog één of twee bezorgdagen later (onze bezorgdagen zijn dinsdag en vrijdag). Mocht dit niet het geval zijn dan vernemen wij het graag via ons mailadres klantenservice@sandd.nl of via ons telefoonnummer 055-3682525.

Alle klachten die gemeld zijn door BVN