Klacht: Bank lederlook laat los

op 08 augustus 2017 over Profijtmeubel in de categorie Meubelwinkels

5 jaar geleden een bank gekocht bij profijt na een jaar al pootje doorgezakt netjes opgelost, 3 jaar geleden kussens heel raar verzakt zonder dat erop gezeten werd ook goed opgelost maar zins een jaar laat de bekleding los, het is begonnen op een plek waar niet eens gezeten word, bank netjes onderhouden met onderhoud spul met resultaat dat alles nu verder gaat, een nieuwe bank is voor ons financieel niet haalbaar maar de bank gaat nu zover los laten dat het zelfs op het speelgoed van mijn 3 maanden oude dochtertje zit, ik stofzuig meerder mailen per dag maar vind het overal, ze kunnen ons allemaal niet helpen want geen garantie meer terwijl het een fabrieks fout is, er zat niet eens iemand op die plek waar het begint

Ik zou graag een passende oplossing willen hebben onze stoelen komen ook bij jullie vandaan daar zit niemand op en daar is helemaal niks mee aan de hand

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Profijtmeubel over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Profijtmeubel in behandeling genomen

Bericht van Profijtmeubel

4 maanden geleden - Beste M, Je wordt het snelst geholpen als je het service formulier invult via de website. https://www.profijtmeubel.nl/service/index/form Vriendelijke groet,

Reactie van de melder van de klacht Mandydemi

4 maanden geleden - Dat heeft geen Zin dan moet ik Almere op geven en daar ben ik al heen geweest maar die hebben geen oplossing en hoofdkantoor kan ik niet bereiken ermee

4 maanden geleden - Is het mogelijk om het via andere manier op te lossen

Bericht van Profijtmeubel

4 maanden geleden - U kunt terecht bij het CBW http://wonen.cbw-erkend.nl/ mocht u er niet uitkomen met de winkel.

Reactie van de melder van de klacht Mandydemi

3 maanden geleden - Ik heb tot op heden nog niks gehoord bank word steeds erger word er nu echt moe van

Alle klachten die gemeld zijn door Mandydemi