Klacht: Bank – Constructie fout

op 05 augustus 2016 over Montel in de categorie Lederwaren

Een geleden heb ik een bank bij Montel gekocht maar tot op heden alleen maar problemen ondervonden van de bank door een constructiefout en het ontbreken van de juiste reparatie van dit probleem.

De eerste keer kwam een monteur langs om een reparatie uit te voeren, hetgeen achteraf een noodreparatie bleek te zijn. Echter dit is nooit vermeld en werd afgedaan als opgelost. Dit werd bevestigd door de 2 monteur die gelijk aangaf dat de bank meegenomen had moeten worden voor reparatie, aangezien de schade (gebroken tussenstuk) niet op te lossen was door middel van een noodreparatie.

Opnieuw een afspraak moeten inplannen om de bank op de halen.

Vele weken later krijgen wij de bank terug en zijn de poten niet juist gemonteerd! In plaats van 4 poten zijn er 4 poten geplaatst.

Ondanks meerdere klachten ben ik door Montel niet terug gebeld hoe dit op te lossen en van de klantenservice krijg ik keer op keer te horen dat er niemand aanwezig is die antwoord kan geven op mijn vragen. Sterker nog klantenservice weigert mij door te verbinden met leidinggevende ondanks dat ik ontzettend veel geld heb moeten neerleggen voor een ondeugdelijk product en ontzettend veel itjd kwijt ben en tot op heden nog niet van de bank heb mogen genieten.

We voelen ons echt belazerd en overwegen juridische stappen te nemen tegen Montel wegens het leveren van een ondeugdelijk product en het uitblijven van de juiste oplossing van dit problem.

We zijn ontzettend teleurgesteld in de hele gang van zaken en raad iedereen af ooit iets bij Montel te kopen!!!

De monteurs

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montel over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Montel in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Montel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Montel

Heeft op 27 september 2016 om 14:14 geantwoord

Beste heer/mevrouw Gomez,

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Erg vervelend om te horen dat de bank niet in orde was bij levering.

Ik zie in de order dat de bank inmiddels naar wens is hersteld en uitgeleverd bij u. Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, dan kunt u uiteraard contact met mij opnemen.

Julia - Webcare Montèl

Heeft op 29 september 2016 om 23:40 geantwoord

Beste Julia,

Het klopt inderdaad dat de bank is aangeleverd na een aantal maanden maar ik ben absoluut niet te spreken over de hele gang van zaken. Een volledig gebrek aan service, klantvriendelijkheid en het feit dat de bank binnen 1 jaar 3x moest worden gerepareerd (let op: nieuw gekocht) zorgt ervoor dat ik nooit meer bij Montel iets zal kopen en het ook iedereen sterk af raad.

Wij zijn opgezadeld met een bank met een constructiefout waar we ontzettend veel voor hebben moeten betalen. We voelen ons dan ook belazerd. Zeker gezien het feit dat wij nimmer door Montel gebeld zijn met vraag hoe deze kwestie naar onze tevredenheid kon worden opgelost.

Montel, nooit meer!

Alle klachten die gemeld zijn door SGomez