Mijn Klacht:
13 april 2016
Eind december 2015 is onze gewelidige bank geleverd. Na 2 maanden begon de bank al enorme pilvorming te krijgen. Lichte stof en heel veel donkere pilletjes. Het ziet er echt niet uit.
Wij hebben geen duur bankstel gekocht om elke week met een pluizendief (zoals Montel aangeeft) aan de slag te gaan.
=========================================================
Het is nu 9 mei 2016.
Mijn voorgaande bericht is van 13 april 2015,
Na dit bericht heeft een medewerkster van Montel mij gebeld dat bij elke bank door beweging pilvorming ontstaat.
Gezegd dat wij bij al onze stoffen banken hiervoor nog nooit last hebben gehad.
Ze vroeg of er al iemand was langs geweest om de bank na te kijken. (dit is nog nooit gebeurt)
Hier zou voor worden gezorgd maar tot op heden hebben wij niemand gezien en van niemand iets gehoord.
De pilvorming wordt alsmaar erger en het ziet er echt niet meer uit.
Montel…..een beetje service zou wel op zijn plaats zijn lijkt mij.
Daarnaast zijn 2 kussens van onze loungebank veel zachter dan de andere kussens. Wij hebben de hardste kussens besteld maar dat is bij deze 2 niet het geval.
Gewenste Oplossing:
Vervanging of vergoeding
