Klacht: ban

op 07 september 2016 over SBS 6 in de categorie Omroepen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb 3 weken geleden een ban gekregen, en waarvoor?? Joost mag het weten, het enige is dat ik moest lachen om de uitspraak van een ander. Ik heb een mail gestuurd maar krijg een standaard antwoord m.a.w. dat je de ban wel terecht verdiend hebt. Het lijkt mij toch wel klantvriendelijk als er een waarschuwing komt met de reden en als je dan toch een ban krijgt hoe lang dit gaat duren. Ik heb voor het hele jaar betaald en verwacht wel een antwoord. Er zijn mensen met een ban die je de volgende dag al weer ziet op de chat, blijkbaar met een kunstje toch weer aanwezig, hoe doet men dat?? Graag een antwoord. M Vr Gr.

Gewenste Oplossing:

De klant als klant behandelen en vragen beantwoorden en de reden van de ban doorgeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SBS 6

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SBS 6 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door greet van der vecht