Klacht: Balterio vloer kraakt

op 25 juli 2016 over Balterio in de categorie Vloerbedekking

Onze Balterio vloer kraakt echt heel erg. Zo erg dat de hele familie wakker wordt wanneer er iemand in de nacht naar het toilet moet of in de ochtend naar zijn werk gaat. We irriteren ons er logischerwijs erg aan.

We zouden heel tevreden zijn wanneer de vloer minder kraakt, al is het de helft.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Balterio over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Balterio in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Balterio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Balterio

Heeft op 27 juli 2016 om 09:06 geantwoord

Geachte Mevrouw/Heer ,
Het spijt ons te vernemen dat een product uit ons gamma aanleiding heeft gegeven tot ontevredenheid. Het is ons streven om U, als onze klant, steeds met enkel de beste kwaliteitsgoederen te beleveren.
Wij hebben een algemene overeenkomst met onze detailhandelaars/verdelers dat zij alle communicatie met eindconsumenten verzorgen (ook indien dit klachten impliceert). Dit betekent in de eerste plaats dat, in geval van een klacht een oplossing moet voorgelegd worden door de winkel waar u ons laminaat gekocht heeft.
In dit geval kunnen wij u (helaas) enkel aanraden om contact op te nemen met de winkel waar u ons laminaat gekocht (en geïnstalleerd) heeft. Zij zullen dan de nodige stappen ondernemen om uw probleem in te schatten en een passende oplossing te bieden. En indien nodig zullen zij mbt deze klacht ook aan Balterio de nodige ondersteuning vragen.
Met vriendelijke groeten,
BALTERIO CONSUMER CARE

Heeft op 29 juli 2016 om 19:32 geantwoord

We hebben de woning van andere mensen gekocht inclusief deze vloer. Wij hebben geen idee waar de vloer gekocht is, we weten wel dat de vloer van Balterio is aangezien wij erg veel moeite hebben gestoken om exact dezelfde vloer te kopen om deze uit te breiden. Momenteel hebben we daar eigenlijk spijt van, aangezien de vloer nu alleen maar leidt tot enorme irritatie.

Bericht van Balterio

11 maanden geleden - Geachte, Als u bij het winkelpunt gaat waar u de uitbreiding gekocht hebt en hen vraagt of zij dit kunnen bekijken/beoordelen, dan kunnen zij alvast aangeven of het over plaatsingsfouten gaat of niet. mvrgr, Balterio Consumer Care

Alle klachten die gemeld zijn door Mleker