Klacht: ballustrade schumannstraat 58 t/m 64

op 28 september 2017 over Woningbouw Welbions Hengelo in de categorie Woningcorporaties

hallo ik heb al meerdere keren aan gegeven dat onze ballustrade erg vies wordt door bomen (zie foto) spekglad als het regent . Heb gevraagd of ze hier iets aan kunnen doen nou nee moeten we zelf doen kreeg ik als antwoord.Een medewerker van welbions die ik daar over gesproken heb zei ik ben er geweest en het valt reuze mee nou niet dus (zie foto) Nu ben ik niet te beroerd om het zelf te doen maar als de rest er niets aan doet heeft het weinig zin.Als het regent is de groene aanslag spekglad en kunnen daar door ongelukken van komen als oudere mensen op bezoek komen en wie is dan verantwoordelijk . Kan of is er een oplossing voor dit probleem ?.Heb mijn en de buren zijn gedeelte nu zelf gedaan maar heeft geen zin over een maand is het weer groen .

ik zou tevreden zijn als welbions met de oplossing komt en me niet afscheept met we doen er niets aan

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woningbouw Welbions Hengelo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woningbouw Welbions Hengelo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bonne Niks