Klacht: balkon deur die niet sluit

op 29 november 2016 over Havensteder in de categorie Woningcorporaties

Mv mijne Heren mijn balkon deur is al diverse malen door monteurs na gekeken,telkens weer met het zelfde resultaat,steeds weer een nood reparatie maar geen 1 x goed gemaakt nu heb ik vandaag een brief gekregen met de vermelding dat er op 12 december iemand komt dat wil zeggen dat ik dus 14 dagen met een open balkon deur zit.
dat lijkt mij wel erg lang ik heb van mevrouw Arab te horen gekregen dat het niet eerder kan??

op mijn vraag of er bij Havensteder een pers voorlichter was werd daar ontkennend op gereageerd.

ik zou graag een afspraak maken zo dat ik met de tv ploeg langs kan komen om dit probleem voor eens en altijd op te lossen,ik vind het namelijk niet normaal dat ik in deze koude tijd 14 dagen met een open deur zit.

u kunt mij of de heer Dames hier over bellen mijn telefoon nummer is 0618874025 of van de heer Dames van de npo 0614247971.

hopende dat ik snel een reactie krijg groet ik u H.Dankaart

als mijn balkon deur nu eindelijk na zeker 10 x na gekeken te zijn eindelijk is goed gemaakt word

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Havensteder

20 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Havensteder nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hermandankaart