Klacht: Bagger aankoop

op 25 mei 2020 over De Griftdijk in de categorie Camping & Outdoor

Wij hebben 2 jaar geleden een tweedehands stacaravan gekocht bij de Griftdijk voor een heleboel centjes. Bij de aankoop zagen wij een aantal dingen die opgelost moesten worden voor de levering. Bij levering bleek dat geen van deze dingetjes opgelost waren en wij echt tig keer hebben moeten bellen en mailen. Het grootste probleem betrof een gasfornuis van Engelse makelij. Dit gasfornuis deed het niet (dus niet door hun gecontroleerd) Ik zou mij geen zorgen hoeven te maken, want de caravan zou als nieuw afgeleverd worden.) Niets van dit alles was waar. Ze zijn zeker dingen wezen repareren en zijn ook met zijn 2en een hele dag bezig geweest om het gasfornuis te repareren en werkend te krijgen. Nou dat laatste hebben we geweten, er ontsnapte meer gas uit de leiding en ook de gehele leiding van de caravan bleek zo lek als een mandje. €6.500euro armer aan verloren propaan gas, hier komen nog kosten bij van een nieuwe gasleiding en een gasfornuis wat zo lek is als een mandje en rijp is voor de schroot en vervangen moet worden. Waar ik vreselijk boos over ben is het gevaar waar we aan zijn blootgesteld, niet alleen wij, maar ook mijn buren op de camping. We hebben geleefd op een gasbom. Verder natuurlijk het moeten betalen van deze enorme gasrekening en het vernieuwen van de gasleiding en ook nog eens een nieuw gasfornuis aan moeten schaffen.

Als er in ieder geval contact wordt opgenomen met ons een tegemoet koming in de kosten van het gaslek en een nieuw gasfornuis, dat ons was beloofd ipv het uutslerst slecht gerepareerde gas fornuis. We hadden wel dood kunnen zijn

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Griftdijk

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Griftdijk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Onbenul