Klacht: badkamerramen geplaatst door Pluimers, echter geen discretie door deze nieuw geplaatste ramen

op 14 juni 2016 over Pluimers Isolatie BV in de categorie Klusbedrijven

Geen serieuze afhandeling. Men reageert niet op mailing en neemt de klacht niet serieus zelfs na mailing foto\’s. Zogenaamde deskundige heeft na 1e plaatsing klacht beoordeeld en advies gegeven voor dubbelzijdige figuratie echter resultaat hiervan is nog minder discretie. Vervolgens wordt de cliënt aan zijn lot overgelaten en is van normaal badkamergebruik door onvoldoende discretie geen sprake meer. Het niet tot een oplossing willen komen toont de respectloze houding van Pluimers, het is minimaal reageren om cliënt te frustreren en een moedeloosheid te bezorgen om klacht vervolgens stilzwijgend in de tijd te laten verdwijnen.

Beschamend gedrag van Pluimers, jammer want diegenen die geplaatst hebben waren keurig nette medewerkers.

Ytsen Brouwer

Buiten Pluimers om nieuw te plaatsen ramen voor de badkamer die wel voldoen aan de gewenste discretie

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pluimers Isolatie BV over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pluimers Isolatie BV in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pluimers Isolatie BV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pluimers Isolatie BV

Heeft op 28 juni 2016 om 13:56 geantwoord

Pluimers en klant hebben contact met elkaar, en lossen het probleem op de juiste manier op. Klacht.nl opent iedere keer weer deze topic, zonder dat zij weten hoe en wat.
Vriendelijk verzoeken wij klacht.nl hiermee te stoppen, aangezien aftersales dit al heeft opgepakt.
Ook aan klacht.nl is een mail gestuurd met het vriendelijke verzoek dit te respecteren

Alle klachten die gemeld zijn door brouwerytsen